Baemingo Status

Adyen ligger nere

Skriven av Servicecenter | 05-05-2023

På grund av ett externt problem hos Adyen upplever vi för närvarande försämrad prestanda gällande kortbetalningar.
Adyens tekniska team arbetar aktivt med att snabbt lösa detta problem.

Parallellt fortsätter våra utvecklare att följa Adyens arbete och hålla koll på när det kommer igång igen.

13:12
Uppdatering

Adyen arbetar vidare med att lösa det externa problem som resulterar i försämrad prestanda i betalterminalerna. Från och med 12:45 ser vi en fullständig återhämtning av svarstiderna kommer ikapp.

Som ett resultat av detta problem observerar vi fortfarande följande:

  • Bearbetning av ändringar som skickats från 12:11 behandlas med fördröjning.
  • Visa betalningslista samt andra funktioner i Adyens back office som för närvarande inte tillgängligt

13:54
Uppdatering

Adyen arbetar vidare med att lösa det externa problem som för närvarande resulterar i försämrad prestanda i betalningsflödet.

Som ett resultat av detta problem observerar vi fortfarande följande prestandaproblem:

  • Vid betalning via Adyenterminal eller dig med Adyenavtal fortsätter fel att synas vid betalning och ökad latens för detta kan fortfarande ses.
  • Bearbetning av ändringar skickades från klockan 12:11, med fortsatt behandling med en fördröjning.
  • Visa betalningslista samt andra funktioner i back office fortsätter att vara otillgängliga.

 

Vi uppdaterar denna text med info.