Hoppa till innehåll

Pay a Table

Adyen har gjort en mjukvaruuppdatering vilket medfört att vår Pay a Table funktion inte fungerar för tillfället. 
Vi är i dialog med Adyen för att kunna lösa detta.
Tills detta är löst får ni via kassan starta betalningen, skicka till respektive terminal och gå ut med terminalen till bordet.

Uppdatering krävs i Adyen terminaler.

Adyen har släppt en ny konfiguration i sin mjukvara och vi behöver därmed er hjälp att uppdatera era terminaler till den nya versionen. Följ dessa direktiv:

  1. På Terminalen.
    Klicka på siffran 9 och sedan grön knapp.

  2. Klicka in din kod.
    Du har en 4-siffrig kod. Slå in denna och klicka på grön knapp.

  3. Klicka på Config
    När du klickat på Config så väljer du knappen "Update".
    När detta är gjort kommer terminalen att uppdateras och det är bara att vänta tills den är klar.

  4. Klar
    Nu är det bara att gå tillbaka till "normalläge" genom att klicka på den röda knappen.

Har ni några frågor eller funderingar är det bara att höra av er till 010 - 204 02 04 eller via mejl servicecenter@baemingo.com